söndag 17 augusti 2014

Baby Shower

Igår kväll skulle vi åka ner till K´s föräldrar för att grilla men nästan framme var det ett glatt gäng som stannade bilen och jag blev överraskad med baby shower istället. Det blev bl.a. frågesport och gissa hur stor magen är tävling och förstås massor med gott att äta. En riktigt lyckad kväll. 
Märker nu idag att det bara är kakan som fastnat på bild av det ätbara... Var tydligen så sugen på mat att jag inte kom ihåg att fota det saltiga som åts först.

Det här var min andra baby shower jag deltagit i. Ifjol ordnade vi den här (har tydligen inte bloggat om det själv men länkar till Linda som skött bloggandet flitigare än jag). Också den här gången hölls baby showern hos Linda som också har bloggat om kvällen.
Här kommer ännu lite bilder från igår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar